alem-i nur

şifa ayetleri ve duaları

Posted on: 07/01/2007

Şifâ âyetleri şunlardır:
1- “Ve yeşfî sudûra kavmi’m-mü’minîne ve yüzhib ğayza kulûbihim.” (Allah mü’minler topluluğunun gönüllerini ferahlandırsın, şifâ versin ve kalplerindeki ıztırabı gidersin.)
2- “Yâ eyyühe’n-nâsü kad câet küm mev’ızatun min Rabbikum ve şifâü’l-limâ fi’s-sudûri ve hüden ve rahmetün li’l-mü’minîn.” (Ey İnsanlar! Size Rabbinizden bir öğüt, gönüllerin derdine şifâ, mü’minlere bir hidâyet ve rahmet gelmiştir.)
3- “Yahrucu mim-butûnihâ şarâbüm-muhtelifün elvânühû fîhi şifâü’l-linnâsi inne fî zâlike le’âyete’l-likavmi’y-yetefekkerûn.” (Onların karınlarından çeşitli renklerde bir şerbet çıkar ki, onda insanlar için şifâ bulunur. Düşünen bir topluluk için şüphesiz bunda bir delil vardır.”)
4- “Ve nünezzilü mine’l-Kur’âni mâ hüve şifâü’v-ve rahmetü’l-li’l-mü’minîn.” (Biz Kur’ân’da mü’minler için şifâ ve rahmet olan âyetleri indiriyoruz.)
5- “Ve izâ meridtü fehüve yeşfîn.” (Hastalandığımda bana şifâ veren Allah’tır.”
6- “Kul hüve li’llezîne âmenû hüden ve şifâün.” (De ki: Kur’ân, inananlar için hidâyet ve şifâdır.)
Resûl-i Ekrem Aleyhissalâtü Vesselâm hastalara şöyle duâ etmiştir:
1-“Allahümme rabbi’n-nâsi ezhibi’l-be’se işfi. Ente’ş-şâfî. Lâ şifâe illâ şifâüke. Şifâen lâ yüğâdiru sekamen. Allahümme işfi abdeke yenke’ leke adüvven ev yemşî leke ilâ salatin.” (Allah’ım! Ey insanların Rabbi! Şifâ ver! Şifâ veren ancak Sen’sin! Sen’den başka şifâ verecek kimse yoktur! Allah’ım! Şu kuluna şifâ ver ki, Senin bir düşmanına acı versin veya Senin rızânı kazanmak için namaz kılmak üzere yürüsün.)
2- “Bismillâhi erkîke min külli şey’in yü’zîke min şerri külli nefsin ev aynü hâsidin. Allahümme yeşfîke bismillâhi erkîke.” (Sana ıztırap veren her şeyden, her kıskanç nefisten, her hasetçi gözden Allah’ın adıyla sana şifâ dilerim. Allah sana şifâ versin. Allah’ın adıyla sana şifâ dilerim.)
198 Yanıt to "şifa ayetleri ve duaları"

salıcakla kalın

allah razı olsun gerçekten çok faydalı oldu…salıcakla kalın inşallahhhh

benim sevdigim insan suanda hasta ve 25 yasinda bu mesaji okuyanlar lütfen onun icinde bir sifa dua si okusun allah rizasi icin tsk ederim allahin izniyle sevdigim insan yasiyacak allah bütün hastalara sifa versin ben elimden gelen dualari okuyorum insallah rabbim dualarimi kabul eder

insallah sagligina kavusmustur.benim oglumun hastaligida cok ciddi onada dua etermisin o daha 17 yasinda.allah razi olsun.

_subhanallah vel vekil _.tesbih çekip dua et hayırlısıyla derdi veren yüce allahım dermanınıda eksik etmez bian evvel şifa versin allah yardımcın olsunn

allahın izniyle şifa bulur inşallah .şifaya kavuşur inşallah .bütün hata kardeşlerimiz

insallah yuce allhin iziniyle sevdigin iylesmesini yuce allhtan diliyorum insallh iylesirde mutlu olursun yuce allh acil sifalar versin insallh iylesir sende duani eksik etme allh buyuktur allh derdine dermani verecektir gecmis olsun acil sifalar dilerim benimde annem biraz rahtsiz ve anjor oldu sende benim annem icin dua et kardesim acil siaflar versin gecmis olsun

allah hastalıgına sifa versın gunahını affetsın ecelın gelınceye kadar dınıne kuvvet vucuduna saglık versın . amın

merhaba,
ben 2 gun once verem asisi oldum test oldum hatta sanirim bende verem var okulda beni hasteneye yolladi ben cok korkuyorum ailem daha bilmiyor Allah rizasi icin bana sifa duasi okurmusunuz ben 15 yasindayim ve cok korkuyorum.Allah ragzi olsun .Allah sizinle olsun insallah amin

benim babam 16 gundur komada yatiyor
onun icin bir sifa duasi okunursa cok sevinirim
allah razi olsun.

Merhaba benim babam 1ay dir komada yatiyor doktorlarin hatasi yüzünden uyanamiyo sanirim beyninde büyük hasar olusmus felcden dolayi lütfen allah rizazi icin babama da dua edin iyilesmesi icin
NOT:SUGURUN ACILMASI ICIN DUA BILEN VARSA ALLAH RIZA ICIN OKUSUN VE BANA CEVAP OLARAK YAZSIN

oglum icin dua edelim allah rizasi icin allah sifasini versin sagligina kavussun hayirli allah yolundan ayrilmayan evlet olsun amin

ALLAH’IM CUMLE MUSLUMANLARA ACIL SIFALAR EYLESIN INSAALLAH …
UNUTMAMAK LAZIM HASTALIK OLMASA
SAGLIGIN KIYMETI BILINMEZDI .
ALLAH INSANA YUKLEMEYECEGI YUKU YUKLEMEZ
HASTALIK DUA ZAMANIDIR …
INSANIN KENDI OKUDUGUNDAN DAHA FAYDALI DUA YOKTUR …
ALLAH HEPINIZE HAYIRLI SIFALAR VERSIN INSAALLAH … AAMMMMMMIIIIINNNNNNN !

allah sizlerden razıolsun herşey gönlünüzce olsun

selamun aleykum,,,

dostlar babam carsamba gunu bobregini aldirdi ..simdi ise yogun bakiminda ….lutfen sifa duasini sizlerde okuyun ..allah herkese sifasini verir insallah…..alllah razi olsun…

selamun aleykum babam yoğun bakımda ve durumu çok ağır dualarınızı bekliyorum Allah tüm hastalara acil şifalar yakınlarını da sabır versin

allah hep yanımızda olsun sedf hastalığım var 24 yaşındayım saç dökülmem var benim içinde dualarınızı eksik etmeyin psikolojimi çok etkiliyo sagolun

selamun aleykum

benim yegenim ali anemi hastasi 23 yasinda ve anemi krizi geciriyor.ancak dualar onu sagligina kavusturabilir :(
lutfen dualarinizi esirgemeyin dostlar

ALLAH şifa versin..

ben bi anneyım oglullarım için sizlerden dua beklyiyorum allah rızası için bu msj okuyanlardan dua etmelerini istıyorum.bütün müslüman din kardeşlerimizden ilgi ve alakaların bekliyorum.allah yar ve yardımcınız olsun.

Ey rabbimiz,çocuklarim M.Mustafa ve Abdurrahman’in kalblerine sifa ver,sevginden baska sevgi birakma,rizana uygun olmayan amellerden onlari ve tum kardeslerimizin çocuklarini koru.amiin

selamunaleyküm,

ben yavrum 5 aylik oldu, hala hastanede. Ne olur Allah rizasi icin hep beraber minik yavruma dualar okiyalim. Bebegim icin güzel seyler demediler. Allah herkesin evladini bagislasin. Ne diyim bilmiyorum. Sözler dügüm dügüm. Allah yardimcimiz olsun

a.s

cocugunuzun nesi var benimde 5 aylik kizim var oda hasta onada tam iyi seyler demedi yazarsan sevinirim

selam arkadaslar yuce rabbim hepimizin dugalarini kabul etsin acil sifalar bizlere duga edein esimin ilaclari gelsin tedavisine baslasin bende anne olmak istiyorum durumumuz iyi degil ama yinde allahima bin sukur selametle kalin

rabbim cümle ümmeti muhammede istediğini ve dilediğini gösterir ve verir yeterki ona layık kul resulunada ümmet olalım sizin duanızda kabul olsun inşlh

allah herkese şifa versin

Allahin Rahmeti uzerinize olsun

Benim annem 2 sene once kanser hastaligina yakalandi ve hala tedavi goruyor ve suanda beyninde tumor teshisi konuldu sizden istegim Allah rizasi icin anneme dua etmeniz Allah tum hastalara sifa versin. Amin.

allah insallah herkese sifa verir,banada ben 18 yasdindayim ve cok sorunlarim var hergün yeni birsey ekleniyor,hormonbozukluklari,bezeler,troid bezi az calisiyo,cok kilo aldim,cigerim yaglanmis,migde barsak problemleri,cok korkuyorum daha kötü birseyler olur diye bir bir bucuk senedir,icim cok aciyor,artik sabrim kalmadi,bu lafi söylemek istemiyorum,ama gercekten sabrim tükendi ben ne yapicam,ailem benim bu kadar kafama taktigimi bilmiyor,cok doktorlara gittim artik gitmeye utaniyorum,hergün yeni bir sorun,acayip acayip seyler,ben nasil dua edicem,hangi dualari etsem,ben evlenip yuva kurup,calisip cabalayip güzel evlatlar yetistirmek istiyorum,ama böyle seyler üst üste geldikce ne yapip ne düsünecegimi bilmiyorum…allah herkese sifa verir insallah uzun uzun ömürler,allah rizasi icin banada sifa duasi edin,adim melis,ne olur simdiden allah sizden razi olsun,allah sizlere sifa versin,saglik uzun ömür versin insallah….

Yasin sure-i şerifesini okumanın on faydası vardır.
1) Aç olan, tok olur yani ummadığı yerden rızık gelir.
2) Susuz olan, kanıncaya dek su bulur.
3) Elbisesi olmayan elbise bulur.
4) ECELI GELMEYEN HASTA SIFA BULUR:
5) Eceli gelen hasta ölüm acısı duymaz.
6) Ölürken, Cennet melekleri gelip görünür.
7) İnsan korktuğundan emin olur.
8) Misafir ve garib yardımcı bulur.
9) Bekarların evlenmesi kolay olur.
10) Gayb olan şey bulunur.

Fakat bunları niyyet ederek ve inanarak okumak lazımdır. (Seyyid Abdülhakim Arvasi)

sevgili meryem,suan tesadüfen tekrar bu sayfaya girdim suan 20yasindayim yazimin üzerinden iki sene gecmis,ve bu iki sene icinde neler oldu neler.o yaziyi yazarken kendimi cok cagresiz hissediyordum ne yazdigimi bile unutmusum,ALLAH senden razi olsun ki bana önerilerde bulunmussun,icim yine karanlik ve o yüzden kendime bu sayfalarda cözüm ariyordum,ve senin yazini okudum,cok iyi geldi cok sagol ALLAH senden razi olsun!!!!!!

kizinin rahatsizligi gectimi??ALLAH hepn yaninizda olsun,insallah sifa bulur tüm sifaya ihtiyaci olanlar!!

YASINI SERIFI OKU ARAPCA BILMIYORSAN INTERNETTE TÜRKCE YAZILISI VARONU OKU

INSALLAH ALLAHIM SIMDIDEN DUAMIZI KABUL EDER INSALLAH HAYALLERIN KABUL OLUR

ALLAHIM tüm sifaya ihtiyaci olanlara sifa versin insallah,tüm derdi olanlara derman versin,caresizler care versin,ALLAH tüm dünyadaki müslüman kardeslerimin yaninda olsun,rabbim hep yanimizda olsun insallah.
inanin ki tek cözüm dua,kalbinizle ruhunuzla rabbimize dua edin,Rabbim ona actigimiz ellerimizi bos geri cevirmez,akan gözyaslariniz elbet birgün dinecektir,hicbir zaman isyan etmeyin,sabir sabir,sadece sabrederek cözülür bu isler!!!

ALLAH BÜTÜN İNANAN ,NSANLARIN MADDİ MANEVİ BÜTÜN HASTALIKLARINA ŞİFA VERSİN.BU DUA KERVANINA ŞU AN HASTA OLAN ABİMİDE KATARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.ALLAH EBEDEN RAZI OLSUN.

SELAMIN ALEYKÜM. CENABI HAK HİÇ KİMSEYİ SAĞLIĞINDAN ETMESİN ĞERÇİ VEREN DE ALLAH ALAN DA ALLAH.SABREDİN EY MÜSLÜMAN KARDEŞLERİM. ALLAH CÜMLE CEMALİMİZE ŞİFALAR VERSİN.KURBAN OLDUĞUM ALLAH KİMSEYİ BOYNU BÜKÜK BIRAKMASIN YARRABİİİ. ALLAHA EMANET OLUN DİN KARDEŞLERİM.

OGLUM ALTI AYDIR KANSER TEDAVISI GORUYOR YARIN KONTROLLERI VAR LUTFEN DUA EDIN OGLUM ICIN ALLAH ACIL SIFASINI VERSIN BU ILLET VUCUDUNU TERK ETSIN BIR DAHA GELSEMESIN YAVRUMUN BEDENINE. tUM HASTALARIMIZA ACIL SIFALAR VERSIN YUCE ALLAHIM.

bende ayni hastalik gecirdim rabim bana sifasini verdi insallah tum kalbimle sizede yersin sifalik

selamın aleyküm.arkadaşlar ne olur benim içinde dua edin. benim oğlum da rahatsız ve ilaçla tedavisi yok.çocuğunuzu her gün gözünüzün önünde öğle görmek insanı bitiriyo.allah rızası için bizede dua edin allah yavruma şifa versin.

DEĞERLİ KARDEŞİM..YÜCE ALLAH İNŞALLAH YAKIN ZAMANDA OĞLUNA ŞİFA VERİR..ALLAH TÜM ZOR DURUMDAKİ İNSANLARIMIZIN YARDIMCISI OLSUN.. AMİN..

bu sayfaya tesadüfen rasladim sifa dualari ararken cok üzüldüm benim annemde 6 haftadir yogunbakimda uyutuluyor pankreas iltihabi var benim annem icinde dua edermisiniz buna cok ihtiyaci var allah herkese benim annemede sifa versinsimdidien allah raz olusn

Allahım tüm hastalara şifa dertlerine deva versin herkesi svdiklerine bağışlasın
allahım tüm kullarına yardım et hasta yaknların yardım et güç ver sabır ver
AMİN AMİN AMİN

ne olur teyzem için dua istiyorm sekiz aydr kanser tdavisi görüyor 6.terapisi ve agırlaştı rabbim 6 yaşındaki ewladına bagişlasn
şimdiden allah razı olsun
dualarınızı bekliyor…..

allah rizasi icin suan komada olan yakinim erkut icin sizden dua istiyorum 21 yasinda neler olur hep beraber hastalarimiza dua edelim

ALLAH BÜTÜN HASTA İNSANLARA ŞİFA VERSİN HUZR MUTLULUK VERSİN RABBİM SEN BİZİ HASTALIKLARDAN KORU BÜTÜN MUMİN KARDESLERİMİ KORU

amin

gecmislerin ruhu bakilerin sihhat ve selameti icin ALLAH rizasi icin uc ihlas bir fatiha okuyalim ve bagislayalim ALLAH sevabina mazhar eylesin amin.

arkadaşlar benim anneannemde hasta lütfen onada dua edin.Allahım sen bütün derdi olanlara çare ol.sen bütün hastalar şifa ver ya rabbim.amin.

ALLAH RIZASI İÇİN HERKESTEN DUA BEKLİYORUM.HASTALIĞIMDAN ŞİFAYA KAVUŞMAK İÇİN.MEVLAM BÜTÜN HASTALARIMIZA TEZ ZAMANDA ŞİFASINI VERSİN İNŞALLAH

BURADAKİ MESAJI OLAN BÜTÜN KARDEŞLERİME ŞİFA DUASI OKUDUM.ALLAH CÜMLE HASTALARIMIZA ŞİFA VERSİN İNŞALLAH.UNUTMAYALIM Kİ PEYGAMBERİMİZ KURAN TAM Bİ ŞİFA DİYOR OKUYALIM İNŞALLAH

ALLAH RIZASI İÇİN minik yavruma şifa duası :( minik yavrum daha bir haftalık bir damla anne sütü bile yiyemeden yoğun bakımda yatıyor ameliyat olması söz konusu. Allahım korusun ben sezeryana dayanamadım o minik yavrum nasıl dayansın nasıl ağrım var desin ne yapsın ne eylesin. kelimelerin bittiği yer burasıymış.Kurban olduğum mevlam cümle cemalimize şifa versin selametini üzerimizden eksik etmesin ALLAH RIZASI İÇİN benim minik yavrumada dua edin.Allah kimseye dert verip derman aratmasın
AMİN AMİN AMİNNN

allah herkese sifalik huzur sagluk versin rabim kimseyi caresiz dertlarle sinavlastirmasin amin

Allahım tüm sifa bekleyenlere sifa derdi olanlara deva nasib eyle,tüm ümmeti MUHAMMEDE nasib ve müesser eyle,dualarimizi ve tüm müslüman kardeslerimizin dualarini,yapilip makaminda kabul edilen dualardan eyle AMİNN.

özlem kardeşim allah yavruna tez zamanda acil şifalar versin inşallah.dualarım tüm duaya muhtaç olanlarla.unutmayın sizin ve tanımadığı herkes için dua eden nice nefesler var.allah dualarımızı kabul etsin inşallah

bunu okuyanlar yegenım ıcınde dua etsınler .rabbım butun sıfa bewkleyen kullarına acıl sıfalar versın yegenımıde.yaradan aemanet olun dua ıle

annem de genetik bobrek kistleri var suan diyalize giriyor. durumu her gecen gun kotuye gidiyor. nólur Allah rizasi icin dua okuyun. cok cikmazdayim ve cok korkuyorum. lutfen …

Allah tum hastalara acil sifalar versin. Benim babam da suan hasta. Lutfen Allah rizasi icin onun iyilesmesi icin dua edin, kardeslerim.

Annem komada yatiyor(53) kanser hastasi. kara cigerinde cok büyük sorun var. Annem , Nevrin İşler, icin sifa dualari okurmusunuz ALLAH RIZASI ICIN ? !!! ALLAH RAZI OLSUN SIZLERDEN !

Annem yaklasik on gündür komada, Allah rizasi icin sizde dua edin. Allah tüm hastalarin sifasini versin, dualarinizi eksik etmeyin. Allah razi olsun!

selam

annem 8ündür yogun bakımda yatıyor allah rızası için ona dua edin hepınızden allah razı olsun

arkadaşlar çok sevdiğim biri için ve tüm mümin kardeşlerim için dua edin şifa bulsunlar inşaallah tez zamanda.Allah razı olsun

Allahim Safi olan ismiyle cümlesi hastalara acil sifalar versin…kendi cocuklarim icin okurken ümmeti muhammedin de hastalari icin dua edecegim. Rabbim kabul etsin…amin.

Allah sevdigi kullarina bazi hastalik, elem. sikinti vererek kendisiyle devamli surette irtibatta olup, kullarinin buna metanet gösterip, dua etmesini ve dualarda israrli olunmasini ister..
dua bir ibadettir. ACIL SIFALAR.

Kardesim daha 1 yasinda bile degil ve ak ciger ve kara ciger kanseri,Sizlerden allah rizasi icin ufacik bir bebegin cani icin rabbime dua edin.Bi tek benim kardesim icin degil hic bir musluman kardesimin cani yanmasin.ne olur dualarinizda bitek kendi canimizi gormeyelim ve butun canlar icin dua edelim.Illaki rabbim birimizden birisinin duasini kabul edecektir suphesis.Hepiniz allaha emanet olun ve saglikla kalin insallah

ANNEM COK RAHATSİZ.ALLAH RIZASI İÇİN DUA EDER MİİSN:'(

Allahim sifa bekleyen bütün hastalara sifa ver yarabbim burada okudugum bütün hastalara ve cümlesine dua ediyorum benim annemde 15 gündür komada beyin kanamasi gecirdi ne olur onun icinde dua edermisiniz ALLAH herpinizden razi olsun tüm hastalara sifa hasta yakinlarinada sabir versin insallah rabbim kimseyi darda koymasin ferah ve huzura kavustursun cok zor birseymis gözünün icine bakip ondan bir ses alamamak cok zor Allahim ne olur bütün hastalara sifa ver yarabbim sifa ancak sendendir AMIN

degerli musluman kardeslerim yuce allahtan butun kalbimle duaciyim hic kimseye evlat acisi yasatmasin kimse sevdigini kaybetmesin . Benim oglum icin dualarinizi eksik etmeyin lutfen ettiginiz dualar size allahin izni ile 1000 kati ile geri donsun
oglumun ismi KUBILAY MUHAMMED allah kuluna cekemiyecegi aciyi vermez demisler ogluma bir sey olursa ben bu aciyi cekemem ALLAHIM SEN BUTUN MUSLUMANLARI VE MELEK YAVRULARIMI KORU YARABBIM

hepinize hayırlı günler
2 aylık bebeğimiz nedeni bir türlü bulunamayan ishal nedeni ile 2 haftadır hastanede yatmaktadır.
allah rızası için onun adına mehmet demir özlü hayır ve şifa dualarınızı ihmal etmeyin.
allahım sen şifa verensin tüm dertli ve hasta kullarına acil şifalar eyle.( amin)
allah dua eden tüm müslümanlardan razı olsun
allaha emanet olun.

oncelikle cok gecmis olsun allah acil sifalar versin.benimde oglum1haftadir ishal ve kusuyor ben hollandada yasiyorum benim ogluma karin gribi dediler 2ayri doktora gittim ikiside karingribi dediler belki bebeginizdede oyledir tekrar gecmis olsun allah herkese acil sifa versin.

allah bütün müslüman kardeşlerimize şifa versin insallah.AMİN.

arkadaşlar bende miğren var ve cilt sorunun var allah rızası için banada dua edin ben elimden gelinceye kadar kendime ve bütüm hastalara dua ediyorun i nşallah allahın dualarımı kabul eder allah bana da bütün hastalarada şifa versin amin amin

selam ben hep hasta ooluyorumcok uzuluyordum,ama simdi uzulmuyorum.SÜKREDIYORUM.cunkü beterin beteri var.acil sifalar herkese.allah hepimizin yardimcisi olsn.

burada ve dışarıda şifa isteyen herkese yüce mevlamdan acil şifalar diliyorum tek doktorumuz tek şifa verenimiz kurban olduğum ALLAHTIR kardeşlerim ondan isteyelim o şifadır o mucizedir yarabbim herkeze sağlık şifa versin inşallah banada şifa dileyin kardeşlerim

YÜCE RABBİM ONA İMAN EDEN TÜM DİN KARDEŞLERİMİZİN SIKINTILARINDAN KURTATSIN BNİM ANNEM DE BİR HAFTADIR BEYİN DAMARIN DA TIKANIKLIKLIK YÜZÜN DEN YOĞUN BAKIM DA YATIYOR YÜCE RABBİM ACİL ŞİFA VERSİN ONUN RIZASI İÇİN NAMAZ KILACAK KADAR ŞİFA VERSİN AMİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Arkadaşlar şu an sevdiğim insan komada yatıyor Allah rızası için Dua ederseniz Sevinirim . Allah bütün hastalara Acil şifalar versin
Allah hepinizden razı olsun…

selamunaleykum kardeşlerim allah ummeti müslümanlara iyilik ve afiyet versin ins benimde 3 yaşinda kızım hasta ins onun için sizden bir şifa ayeti okumanızı istiyorum allah razi olsun

selamın aleyküm

arkadaşlar ankarada yatmakta olan felç geçirmiş dedem için hayırdualarınızı bekliyorum ve zor günlerimizde dualarınızla yardım edeceğinizi biliyorum bir duada bizim için etmeniz dileğiyle sağlıcakla kalın …

allahin selami rahmeti bereketi üzerinize olsun kizim hasta kizimla beraber bütün hastalarin sagligina kavusmasi icin lütfen dua edin allah razi olsun

sizlere bu hizmetinizden dolayi tesekkür ediyorum allah razi olsun

Allah herkese acil şifalar versin
ben ilk kez baba oldum. oğlum daha 4 günlük, iki günden sonra sarılığa yakalandı. ve kendisi şuan tedavi görüyor, kendisi daha küçücük vücudu gözleri sarardı sarılık değerleri giderek yükseliyor., en son bilubin değeri 16 ya çıktı. bu değer 20 yi geçerse çocuğun beyninde tahribata yol açabilir. Allah benim çocuğuma ve hasta olan müslüman kardeşlerime acil şifalar yakınlarınada dayanma gücü versin.

doslarım allah rızası için babama dua edin babam hasta çok ateşlenio

dostlarım babam hasta yavaş yavaş iyileşmeye başladı ben daha 9 yaşındayım sizden acil şifalar bekliyorum

pzt günü by pass ilacak annem icin dualarinizi bekliyorum.Allah rizasi icin annemi bize bagislamasi icin dua edin. Gurbetteyiz kimimiz kimsemiz yok.Ne olur dua edin.ben tutuldum kaldim. Ne olur cani gönülden dua edin.Allah tüm dua edeceklerden binlerce kez razi olsun.

selamin aleyküm pzt günü babam komaya girdin cok üzgünüm
lütfen arkadaslar sigara icmeyin sigara yüzünden babam komada.
Ben 15 yazindayim ama da kücük bir kizkardesim var.
ALLAH RIZASI ICIN BABAM KALKSIN ICIN DUA EDIN ALLAH RASI OLSUN .

selamun aleykum ALLAH cc rahmeti ve bereketi uzerinize olsun ve tum sifa diye caresiz bir sekilde hasta yatiginda olsun yada baska sekilde olsun cumlesine kalpden vede inanarak yuce MEVLAMIZDAN acil zamanda sifa vermesini sevdiklerinin yuzunu ve hasta kardeslerimizi refaha ve feraha erdirmesini niyaz ederim (ALLAH) cc dan baska hic bir sey yokdurki ona sebep olsun ve tekrar ALLAH cc dan baska hic bir sey yokdurki onu ortadan kaldirsin her seyin sahibi yuce RABBIMIZDIR dualarimiz yalniz onadir ALLAH cc hepimize saglik,sihhat,afiyet ve huzur versin cumle mumin ve musluman kardeslerimizin tum hsatlarina sifalar dertlilerine devalar caresizlerine careler nasib eylesin insallah benimde manevi yönden bir kardesim var insallah sizdende onun icin ALLAH cc a,dua etmenizi istiyorum muslumanin musluman kardeisne duasi sifadir hayirdir lutfen esir gemeyin ALLAH cc hepinizden razi olsun hepimizi sevindirsin insallah (amin)dua ve selamlarla.

manevi yönden rahatsiz bir kardesim var ustde tamamlayamadim yazimi simdi farkettim ALLAH cc razi olsun.selemlar ve dualarla.

ALLAH cc surdaki tum kardeslerimin dertlerine tez zamanda cevap karsilik verir insallah yarabbim sen hepimizi sevindir yalvariyorum cumle kardeslerimizin yakinlarini iyi et her sey senin kudret elindendir sen sevdiklerimizi koru yarabbel alemin onlari bizlere bagisla tum sikintilarimizi gider yuzlerimizi guldur bizleri hic bir zaman yalniz birakma dualarimizi kabe,i serifede edilen dualardan eyle sahih dualar olarak herhangi bir engel var isede dualarimiza sebep onlarida aradan kaldirip katina yucelen sahih dualar olarak kabul eyle yarabbi cumlemizin hastalarina sifalar dertlerine devalar tez zamanda nasib eyle insallah dualarimiz tek sanadir sen geriye cevirme yarabbim.amin.

Ayetler için teşekür ederiz.

benim oglum ugur o1.07.2oo9 sali günü ameliyat olacak allah rizasi icin dua edin. hastaligi cok ciddi allahim herkeze acil sifalar versin.yani sirada benim ogluma.

benim oglum ugur 30.06.2oo9 sali günü ameliyat olacak allah rizasi icin dua edin. hastaligi cok ciddi allahim herkeze acil sifalar versin.yani sirada benim ogluma.

bursadan 25 yaşındayım ve hastayım dr lar geçmez bu beynindeki şeyler dese de yüce ALLAH c.c bişi ol derse hemen oluverir onun büyüklüğüne sığındım.şifa duası bekliyorum allah razı olsun…

selamünaleyküm kardeşlerim
ALLAHIM güzel ALLAHIM şifa arayan herkese içi sırada benim kızıma şifa versin o sonsuz kerem sahibidir o isterse herşey olur.yeterki ol desin
benim 2 yaşında kızım 2 kez kalça çıkıgı ameliyatı oldu okadar dua ettimki iknci ameliyata gerek kalmasın diye güzel mevlam beni duydu çünki 2.ameliyatı dr.bekledigi kadar kötü geçmedi bazen şer diye baktıgımız herşey hayırdır aslında ..
bende siz degerli din kardeşlerimden dua bekliyorum 2 yaşındaki kızım ve hasta olan bütün herkes için
SAGLICAKLA KAALIN DUALARIMIZIN KABULÜ İÇİN EL FATİHA..

Mevlam dua bekleyen tüm kardeşlerimin dualrını kabul eyle , dert veren de sensin derman verende ne olur biz kullarının derdine derman eyle…hastanelerde evlerinde gurbette her nerde olursa olsun yatan hastalarımıza dertlilerimize merhamet et , hata ancak biz kullarına mahsus ne olur Allah’ım biz kullarının hatalarını affet dualarını kabul et,mevlam şuan bu yazıyı okuyan tüm dua bekleyen kardeşlermizin hastalarına şifa ver yanı sıra kendi hastamızada şifa ver yarabbim Amin, benim annemde 13/07/2009 tarihinde ankara özel umut hastanesinde kalp kapakçıkları değişti aynı zamanda aort damarı genişlemesinden dolayı yapay damar takıldı ama henüz 1 hafta olmasına rağmen uyanamadı beklemenin ne kadar zor olduğunu ancak yaşayan bilir şuan yoğun bakımda ve bilinci yerinde değil henüz gözlerini açmış değil ne olur kardeşlerim ettiğiniz dualardan bizler içinde tüm şifa bekleyen hastalarımız içinde dua edin mevlam dualarınızı kabul etsin Allah yar ve yardımcımız olsun …

selamün aleyküm arkadaşlar ,
sizden ricam 2 yaşında balkondan düşen bir çocuk için dua etmeniz şu anda yoğun bakımda bilirimki dertler paylaştıkça azalır ve birlikten kuvvet doğar adı Ethem Rabbimizin ona iyilik vermesi için tam sağlığına kavuşturması için anasına babasına bağışlaması için Allah rızası için dua edelim. Rabbim hepinizden Razı olsun.

Allah şifa dileyen bütün kullarına iyilik versin içinde Etemimizede.. AMİNN

inş faydası olur :)

Allahim acil sifalar bekliyen tum hastalarimiza rahmetiyle sifa ihsan eylesin.her turlu kaza bela felaket ve hastaliklardan ,zulumden cumlemizi muhafaza eyle allahim

SELAMLAR
LÜTFEN BENIM KIZIMADA DUA EDIN DAHA 5AYLIK KALBINDEN RAHATSIZ ILAC KULLANIYOR BELKIDE ÖMÜR BOYU KULLANABILIR BELKIDE KISA BI SÜRE INSALLAH DUALARIIMIIZLA ENKISA ZAMANDA BIRAKIR

LÜTFEN BIRBIRIMIZE DUA EDELIM YER VE GÖK DUA ÜZERIIIINE KURULMUS

ALLAH CÜMLEMIZ E ACIL SIFALAR VERSIN

allah herkeze acil şifalar versin

selamun aleykum benım babam da su anda yogun bakımda uyutuluyor.ne zaman uyanacagı henuz bellı degıl. tüm musluman kardeslerımn dualarını beklıyorum.bu ramazan ayında ıns butun dualarımız cevap bulur.hepımıze allahtanacıl sıfalar ınsallah.

Canim kardeslerim inanin bu yazilari okurken dolup dolup tasti gozlerim dilerim bu ramazan ayi hepimize sifa getirir inanin hepinize dua ettim Allah tum hasatalara sifa versin sabirli olun lutfen bol bol dua edelim

rabbim şifa verir inşallah.

Ayetler çok güzel teşekkür ederiz. Umarım Rabbim (c.c) tüm hastalara şifa verir, onlara merhamet eder bir an önce sağlığına kavuşturur. Benim babamdada akciğer hastalığı var çok ciddi görünüyor. Umarım yüCe Allahım (c.c) el açanların dualarını kabul eyler. Herkesi sevdiklerine bağışlar. AMİN..

slm rabim kerkese sifa versin 3yildir cocugum olmuyur benim icinde dua edrmisiniz allah razi olsun

Allah rızası için lenf kanseri olan 20 yaşındaki yeğenimide dularınıza alın…

dua eden herkesten allah razı olsun sizlerin ve bana destek olan yakınlarım ve akrabaların dualarıyla babam iyiye gidiyo herkeze cok teşekkür ederim allahu teala emin olunki el acanları boş cevirmez

allah rızası için beyninde tümör ameliyatı olacak olan sevdiğime dua edin allah bütün hastalara şifa versin

s a
kardeslerim basimiz cok sikinida 9 aylik bebegim komada 4 gun oldu ama hala normale donmedi havale gecirdi ve kafa tasinda catlaklik var nerden ileri geldigini bilmiyoruz;en fransada yasiyorum ve kizimizi hastaneye goturdugumuzde esimle beni ikigun nezarete attilar su anda annemlerde kaliyoruz, esimle bana kizimizi gorme yasagi var;avokatim turk oldugu icin elinden eldigince bana destek cikiyo hakim insafli biriymiski allahtan gunde 15dk kizimin basinda kuran okumaya firsat buluyorum nolur yalvariyorum bu mesaji okuyan nolur yalvariyorum yavruma dua edin;hayirlisiyla eski haline donsun rabbimden butun hastalara sifa ins

mrb—— ”’yüce rabbim tüm darda kalan mümin kullarına yardım etsin inşallah darda kalmışlara hastalara o yüce mevla benimde bazı sıkıntılarım var benim içinde inşallah bir ışık bir rahmet gönderir biliyorum ve umut ediyorum mevla bizlere yardım edecektir çünkü şuan bu yazıyı aglıyarak ve umut bekleyerek aciz olaraktan temenni ediyorum sen bize tüm insanlara acı ve yardım et yüce rabbim amin ..””sen kadir,rahman,rahim,vekerimsin”herşeye kadirsin.

ALLAHIM BENİM BABAMADA VE TÜM ŞİFA BEKLEYEN HASTALARA YARDIM ETER İNŞALLAH.BENİM BABAMDA HASTA ŞUAN YOĞUN BAKIMDA VE DURUMU AĞIR.ENFEKSİYONDAN.10AYDIR KANSER TEDAVİSİ GÖRÜYODUK İNŞALLAH YÜCE RABBİM EMEKLERİMİZE ACIR BENİMDE BABAMI BİZDEN ALMAZ ALLAH RIZASI İÇİN OKUYAN HERKES BENİM BABAMADA DUA ETSİN.BUNA ÇOK İHTİYACIMIZ VAR ALLAH HEPİNİZDEN RAZI OLSUN

damla apla ve butun musluman kardeslerm allah buyuk allah kadırdır o her seyın en ıyısıdır alalha dua etmedn kacınmayın her ne halde olursanız olun dua larının zkabul olamasa bıle ahıret hayatında o etmıs oldugunuz dua sıze sevap olarak gerı donecektır allahatan umıt kesılmez bıdaha edın bdaha edın sıfa bulasıya kadar bdaha edın

ALLLAH butun musluman kardesleıen dualarını kabul eylşesın hastalarrına gecmıs olsun

evlenmeyi düşündüğüm kişi (ismi ceylan) şu anda şeker hastalığı ve buna paralel olarak böbrek yetmezliğinden yatıyor dualarımıza ihtiyacı var içinizden bir Allah şifa versin dermisiniz. Allah inanan kullarını sonsuz şefkatiyle karşılaştırsın.

selamun aleykum ben 21 yasindayim 3 ay once dogum yaptim ve dogumdan sonra kulaklarimda siddetli bi basinc basladi..gitmedigim doktor kalmadi hicbisey yok diyolar hersey normalmis …tiptan umidimi kestim ama RABBIMDEN UMIDIMI KESMEDIM…LUTFEN ALLAH RIZASI ICIN BENIM ICINDE DUA ETSIN BU YAZDIGIMI OKUYAN HERKES..RABBIM SAFI ISMININ VE MERHAMETININ HAKKI ICIN TUM HASTALARA VE BANA SIFALAR VERSIN ..AMIN..

Allah sizden razı olsun böyle bütün insanları aydınlattığınız için
sizden ricam her zaman böyle insanlara faydalıve yararlı olun ki toplum yeis batağına düşmesin Allah sizden razı olsun.Allaha Emanet Olun.

selamun aleyküm babam şu an iyi ama tek cigerle yaşıycak kendi bide annem bilmiyo
yogun bakımdan sonra yatak yarası oldu cok ızdıraplı günler geçirdi hiç bi devlet hstanesi yatak yarasına bakmak istemedi bizi 1 aysalladılar sonunda çareyi özelde bulduk
yatak yarası ameliyatını yaptırdık
bu güne hamd olsun şimdi aya kalktı ama allahın verdigi kadar ömürle yaşıcakçünkü tek ciger çalışıyo teki felç olmuş
allahu teala el acanları boş çevirmiyo kalpten istemek önemli olan
herkese acil şifalar allahtan dilerim

selamın aleykum değerli büyüklerim ve kardeşlerim canım annanem hastanede yoğun bakımda yatıyo nolursunuz allah rızası için hayır dualarınızı eksik etmeyin allah sizlere ve can dostlarınıza acil şifalar eylesin allahım sen buyuksun yarrabbim sen bana yardım et.

Esselâmün aleyküm ve râhmetullâh. Ben, burada dûa beklemiş, bekleyen, bekleyecek olan herkes için; Allâh (teâlâ)’dan, fezalar dolusu râhmet, merhâmet, şefkât, ihsân, inâyet ve şifâ yağmuruyla gönülleri ve bedenleri hoş etmesini niyâz ederim. Kardeşlerim! Gerek bu sabah ve bu gece, gerekse de bundan sonraki günlerde birbirimiz için sürekli samîmî dûalarda bulunalım. Şunları öğrenelim/hatırlayalım ve unutmayalım; “Resûlüm, de ki: Eğer, dûanız/yalvarmanız olmasaydı, râbbim size değer verir miydi? … (Bir başka kaynakta aynı âyet-i kerîme, meâlen; “Resûlüm, inananlara de ki; “Dûa ve yönelişiniz O’nun için değilse, Râbbim, size niçin değer versin?” … (Furkan suresi, 77. âyet-i kerîme) “Râbbinize yalvara yakara ve gizlice (gönülden) dûa edin. Bilesiniz ki, O, hâddi aşanlar sevmez. (A’raf sûresi 55. âyet-i kerîme)” “Resûlüm, kûllarım, beni senden soracak olurlarsa, bilsinler ki, ben onlara pek yakınım. Bana dûa ettiği zaman dûa edenin dûasına cevap veririm. Öyleyse, onlar da benim çağrıma cevap versinler ve bana inansınlar. Umulur ki, doğru yolu bulmuş olurlar. (Bakara sûresi, 186. âyet-i kerîme)” “Sıkıntı ve ihtiyâç içinde olana, kendisine dûa ettiği zaman icâbet eden, kötülüğü açıp gideren ve sizi yeryüzünün mirasçıları kılan kim? (Neml Sûresi, 62. âyet-i kerîme)” “Dûa, mü’minin silâhıdır. (H.z Muhammed (s.a.s)” Şu adrese bakılmasında da fayda görüyorum: http://www.dinimizislam.com/detay.asp?Aid=1960 Dûalarımızı birbirmizden esirgemeyelim, sevgili kardeşlerim!

allah bana yuz yilin vebasini verdi ilaci var ama dusuncesi oldurucu ben saglikli yasayabilirim belki tedavisi ciksin diye dua ediyorum vucutdan tamamen atabiliyim ve kimseye bulusdirmiyim. allah mekanimi cennet etsin diye dua ediyorum allahdan hep sifa istedim hem sagligim gitdi hemde maddi gucum daha 21 yasimda yok olusu ogrendim hersey dualarla allah her tedaviyi verdi bitkilerle arasdirin kanserinde tedavisi bitkilerde kurani ince ince okuyun hep bir cozum var ben inaniyorum iylesicem dogal ilac kullanin her hastalik cikabilir dogal yasayin mutlu yasayin allah bizi en dogal seklimizle dogalliklarla yaratdi toprakdan geldik herseyin tedavisi toprakdan bunu unutmayin devamli kefir icin sarmisak yiyin siyah uzumlerle beslenin psikoloji en buyuk ilacdir mutlu olun hayatinizda mutsuz edenleri barindirmayin allah icin dua edin allaha verin kendinizi ama allahin verdiklerinide koruyun kiyamet gununde gorusmek uzere

Allah tum hastalara acil sifalar versin. Amin.
Benim babam da suan hasta. kanser diyor doktorlar. Lutfen Allah rizasi icin onun iyilesmesi icin dua edin, kardeslerim.

ALLAH hepinizin dualarını kabul et hastalara şifa dertlilere deva cemi cümlemizede hayırlı ömürler versin banada dua edin ne olur ALLAH hepinizden razı olsun…………….AMİN……………..

On bir gün önce ağabeyimin bir bebeği oldu ve bir hafta önce gelinimizin lösemi olduğu ortaya çıktı. Şimdi Cerrahpaşa da yatıyor ve bebeğinden ailesinden uzakta Allah rızası için dua edin ne olur çok zor durumda kendisi…

bir yakınım şuanda hastanede yatıyor nolursun bir şifa duası okuyun çk acı çekiyor ALLAH”ım sen şifa verensin sen derman verensin nolursun teyzemin yanında ol biran önce iyileşsin ALLAH”ım..

selam arkadaslar

allah acil sifalar versin insallah benim abim de hasta ve ablamda sizden dualarinizi bekliyorum insallah, ve bir tavsiyem var cörek otu her derde deva Peygamberimiz (sav ) bile hasta oldugunda cörek otu yermis. hastalariniza yedirin ve hasta olanlar yesin.
Allah yadimcimiz olsun insallah.

allahim herkese sifa versin, bütün zorluk cekenlere ve hastalik yüzünden gözlerde ve gönüllerde kücük ve hor görülenlere.
benimde bi rahatsizligim var 18. yasimdan beri. suan 23 yasindayim.
düzelmemi cok istiyorum. insallah allahim yardim eder , sifasini verir.

derya insallah en kisa zamanda sifa bulursun,ALLAH büyük ettiginden daha fazla dua et,Rabbim yanimizda olsun insallah

selamün aleyküm değerli arkadaşlar babam 4 aydır kanserle uğraşıyor ben bu siteyi yeni gördüm allah rıza için babamada dua edin kimin dusı kabul olur bilinmez babam şuanda yoğun bakımda duru çok kritik allah rızası için dua edin neolur çok çaresiziz lütfen

her aksam yatmadan once gecmislerimizin ruhu bakilerin sihhat ve selameti icin ALLAH rizasi icin us ihlas bir fatiha okuyalim ve bagislayalim bizden dua bekleyenlere ALLAH bakilere sihhat ve selamet versin gocup gidenlerede ALLAH RAHMET EYLESIN AMIN.

RABBİM müslüman kardeslerımıze yardım etsın ıns.RABBIM hepımızın duasını duyuyor emin olun.sabredelım ıns.bırbırımıze dua edelım.ben sıze dua edıcem arkadaslar lutfen sızde bana dua etmeyı unutmayın.ALLAHa emanet olun.zıra O,emanetlerını en guzel sekılde koruyandır.s.a

hepinizden Allah razi olsun

ALLAH RIZASI İÇİN BABAM YATALAK HASTA ONUN İÇİNDE DUA EDIN ALLAH TUM İNANANLARİN DUASINI KABUL ETSIN (AMİN)ALLAH (C.C) PEYGAMBER EFENDİMİZ HZ.MUHAMET (S.A.V)EFENDIMIZIN YUZU SUYU HÜRMETINE HERKASE ACİL ŞİFALAR VERSİN BABAMADA VERSIN.AMİN

MÜSLÜMAN CAN DOSTLARIM ÇOK SEVDİĞİMİZ ANNEMİZ NİMET HANIM ŞİMDİ YOĞUN BAKIMDA YATMAKTA VE DOKTORLAR BU GECENİN KIRITİK ĞEÇECEĞİNİ SÖYLÜYOR. SİZLERDEN RİCAM ALLAH RIZASI İÇİN Bİ DUA ETMENİZ.

arkadaslar sizden araba çarpması sonucu 15 haftadır kendine gelemeyen ve hastenede olan LATİFE için dua etmenizi istiyeceğim inanın dua edicek çok fazla yakını yok …hepiniz ve yakınlarınız şifa bulur inşallah…

ALLAH RIZASI için NE OLUR ANNEME DUA EDİN YOGUN BAKIMDA
HİÇ ÜMİT KALMADI DOKTORLAR ZAMANA BIRAKTI VE BİR HAFTADIR BIR LOKMA BİR SEY GEÇMEDİ BOGAZINDAN SUYU BİLE YUTAMIYOR BEYİN AMELİYATI OLDU TÜMOR HER TAFI KAPLAMIŞ SADECE BİŞEY DEDİGİMİZDE GÖZLERİNİ ACIP KAPATIYOR. NE OLUR BEN DAYANAMIYORUM. HEP BERABER ANNEME VE TÜM HASTALARA DUA EDELİM ALLAH HERKESTEN RAZI OLSUN

Akşam ezanı okunuyor. Rabbim tüm hastalara şifa versin. Şu anda beyin ameliyatı olan Hayrünissa’nın annesinede. Kanser Ahmet’e de ve dua bekleyen herkesede ve banada, eşimede… İçimden geçirdiklerimede. Kalplerimize, ruhumuza ve bedenlerimize şifa versin!

Yuce Allah’im butun hastalara sifa versin. Benim babam (Kemal) 8 mayista beyin kanamasindan dolayi ameliyat oldu. Bilincini yitirmeden sadece ‘Allah’ diye sayikliyordu, iyimisin baba diye sordugumda bana sadece ‘DUA ET’ dedi. ben simdi inanan inanmayan, onume gelen herkesten onun icin dua etmesini istiyorum. Biz ingilterede yasiyoruz, tek korkusu Turkiye’ye donmeden basina birsey gelmesiydi. Ne olur dua edin babam sagligina kavussun. En azindan ulkesine sag salim donebilsin. Inancli biriyim cok sukur, biliyorum Allah’in dedigi olur, isyan etmekten cok korkuyorum. Hastanedeki papaza bile babam icin dua ettirdim. Allah’im butun hastalara son bi sans daha verir insallah. Lutfen dualariniza babamida ekleyin, yalvariyorum…

sizlere yalvarıorum şuan yogun bakım ünütesinde solunum cihazında yaşam müdahalesi veren babama allah rızası için burda bulunun şifa dularından okurmusunuz… acil şifa bekleyen bütün hastalarımız için de.. allah razı olsun..

Sevgili Serenay, benim babamda solunum cihazina bagliydi, doktorlar umitli degildi ama simdi 30 gun gecti ve tekrar yuruyup konusabilecegini bile soyluyorlar. Eminim babalarimiz sagliklarina kavusacaklar, taniyip tanimadigin herkesten dua iste, biz yurtdisinda oldugumuzdan etrafta cok baska dinlerden insan var onlara bile soyledim dua edin diye. Allah dua’lari muhakkak kabul eder. Bende dua ettim senin baban icin. Ayni durumda oldugum icin seni cok iyi anliyorum. Cok gecmis olsun..

“selaminaleykum”Allah butun hastalara sifa versin “selaminaleykum”

22 aylık görme engelli oğlum var adı Berat. Onun için dua eden tüm herkesten Allah razı olsun… :(

umarim oglunuz biran once sagligina kavusur. Allah sifa versin.

Teşekkür ederim cümlemize sağolum

Allahım tüm acil şifa bekleyen hastalara acil şifa ver.Rabbim sen şifa verensin..Öyle bir şifa ver ki vücutların da ne ağrı ne de hastalık kalsın amin.

AMİN KARDEŞ

Benim de annem çok hasta hepinizden dua bekliyorum..Allah kendisine acılan elleri boş cevirmez..Hep birlikte dua edelimm..
Allahım acil şifa ver yarrabbim…

sevgılı dostlarım oanık atak hastasıyım xanxa paxıl gıbı ılaclarla durabılıyorum nefesım daralıyo baskılarım oluyor gogus kafesımde yemek zorlanıyorum yemeye bana da dualarınızı esırgemeyın

BENİM DE ANNEMİN KALP RAHATSIZLIĞI VAR ALLAH İNŞALLAH ACİL ŞİFALAR VERİR LÜTFEN ONUN İÇİN DE BİR DUA OKUYUN HERKESİN YAKINLARINA GEÇMİŞ OLSUN SAYGILAR….

RABİM HERKESE ŞİFA VERSİN LÜTFEN TEYZEANNEM İÇİN BİR ŞİFA AYETİ OKUYUN LUTFEN

merhaba arkadaslar hepiniz icin dua ediyorum ve etmeye devam edicem ben mide sikintisi yuzunden cok cekiyorum insan allahin verdigi emanet olan organ vucudumuzu korumaliyiz allaha ne olursa olsun sukur etmeliyiz , benim kaza sonucu kolum cikti yerinden sonra devamli cikmaya basladi devamli uzun zaman surdu cok acilar cektim o agri zamani anlatilmaz ben cektim kimse cekmesin insallah bir de dusununku cehennem atesi ne kadar acilidir allah kimseye gostermesin insallah ben cok korkuyorum korkmaliyizda ben sukur ediyorum etmeliyizde beterin beteri var kardesler ben yurt disinda yasiyorum yalnizim allahim yeter bana ne olursa olsun yilmayalim arkadaslar dua edelim cok c gozlu olmayalim dua ederken hepimiz icin edelim hepimize bagislayalim sonra ailemize sonra kendimize ki allah comertligimiz gorsun , ben bu gunden itibaren 5 vakit namaza soz verdim insallah baslicam simdiden basladim hepimize dua ettim ,
arkadaslar , canabi allah kime dert keder sikinti uzuntu hastalik verirse bilelimki sevdigi icindir belkide yahudi dinsiz olurduk veya gunah beter islerdik belkide engelledi belki bizi bu yola girmemizi istemedi bir gun allah bir dir denilmedigi an o gun kiyamet gunudr deniyor dogrumu acaba allah hepimize acil sifalar versin , saglik afiyet versin bereket versin insallah cok aci cekenlere hastalarimiza cok acil olan hastalarimiza aci cekenlere sifa versin iyi etsin insallah ben her gun size dua edicem azda olsa kisada olsa dua etmeye calisicam amin allah cumlemize sifa afiyet versin insallah bereket versin ulkemize musluman ulkelerine cumlemize insallah ve hepimizin gunahlarini bagislasin insallah amin amin ya rabbi amin

Canabi Allah cumlemize acil hastalarimiza su anda aci ceken komada olan hastalarimiza acil sifa versin bir mucize olsunda iyilessin insallah allahim hz muhammed sav efendimizin yuzu hurmetine gelmis gecmis butun peygambelrimizin yuzu hurmetine yalvariyorum rabbi hastalarimiza az da cok da olan hastalarimiza cok acil sifa ver insallah saglik ver allahim insallah
ya rabbi senki denizi yardin senin hukmun buyuktur rabbi senin kudretin buyuktur sen bilirsin her seyin iyisini bize sabir etmek duser cumlemize sabir ver yarabbi ben ust uste kolumun ciktigi zaman o aci ile hastaneye ginderken veya kendi kendime yerine takarken o kadar aci cektimki sana sukur ettim yinede eger isyan ettiysem affet ya rabbi
cumlemize afiyet sifa ver ya rabbi
y rabbi ya rabbi bizi duy insallah allahim muslumanlari birbirine kirdirma ya rabbi musluman ulkerine birbirlerine sim siki sarilma kardes gibi yasamaya ve savaslardan biri koru ya rabbi ulkemizin bitmek bilmeyen savasi durdur insallah ya rabbi senki daglari toza cevirir canli hayvani toza ayirir tekrar diriltirsin simdide hastlarimizi komada olan hastalarimiza oyle mujde oyle supriz sifa verki y a rabbi onlarda sana dua etmek namaz kilmak icin ayakta dursunlar sana yurusunler insallah allah yolunda
aminnnnnnn

benim 20 günlük bir oğlum var arkadaşlar adı efe çok ciddi bir kalp problemi var trikusbit atrezisi ekimin 4 nde ameliyat olucak ALLAH RIZASI İÇİN dua edermisiniz önünde 6 yaşına kadar 4 tane ameliyat var ciğerim yanıyor ama Allahım verdi derdimizi inşallah dermanımızıda o vericek inanın çok kötüyüm ama üzülmek bile yasak bana çünkü sütüm kesilir diye. Allahım inşallah bütün şifa beklayen kullara acil şifalar verir. oğlumu çok seviyorum şimdi bile kokusu burnuma geliyor ne olur dua edin iyileşsin evladım.

Allah’tan acil sifalar diliyorum. Baska elden ne geliyor ki zaten. Neden bizler degil de bu gunahsiz sabiler :(

Biricik annemiz 12 günden beri ağır komada ne olur dua edin annecımize çok ihtiyacımız var…:(

iyi günle lütfen bizede dua edin ablam dört gün önce amaliyat oldu şüan yogun bakımda hiç ayıkmadı devamlı kan veriyorlar lütfen yeni bebegine bagışlasın ALLAH kanamasını turduramıyorlar duanızada bizide ekleyin hastanın adı arife

selamun aleyküm allah rızası için kızım 23 yaşında 18 yıldır hasta bir çok hastalığı var nasıl güzel yaratmış rabbim bakmaya kıyamıyorum nolur benim yavruma dua edin hastalıklarından kurtulsun ravbbimin doktorları uykusunda tedavi etsin dularınızı bekliyorum hepinizde rabbim yar ve yardımcımız olsun allah razı olsun aminnnnnnnnnnnn

kuranda fetih suresini oku okumaya baslamadan onceniyetin ne iseonce dua et sonra oku mumkunse hergun oku insallah kisa zamandaallahin izni ile sifa bulur ayrica gece 2 rekathacet namazi kil normal namaza baslar gibi basla subhaneke euzu besmele bir fatiha 3 ihlas ikinci rekatta besmele 3 ihlas tehiyyata otur ettehiyyatu ve dualari oku saga sola selam ver hemen tekrar secdeye git ve secdede 3defa yarabbi hz ebubekirin hakki icin diye hacetini cenabi allahtan iste mevlam insallah sifalar nasip eyler selamun aleykum

kardeşlerim RABBİM dualarımızı kabul etsin bugün mevlid kandili ,benim de canımdan çok sevdiğim aşkım kanser galiba(galiba diyorm çünkü belirtileri var diyo doktorlar ne oluyo anlamadım).duaların gücüne çok inanıyorum çok şey yaşadık doktorlar bile şaşırıp kaldı .inşallah şifa bulcak aşkım ve tm hastalar ltfn çokça dua edelim birbirimize .ALLAH bize hayırlı bi evlilik nasip etçk inş. (ona bişey olcaksa ben de ölürüm inş amin)

kızım ın şeker gözlerine vurdu nolur dualarınıza ihtiyacım var allah razı olsun çok ızdırabı var sağlıcakla kalın

Ey Allahım! Sen, sözümü işitiyor, yerimi görüyor, gizli, açık neyim var ise biliyorsun. İşlerimden hiç biri sana gizli değildir. Ben çâresizim, yoksulum. Senden yardım ve eman diliyorum.
Korkuyorum. Kusurlarımı îtirâf ediyorum. Bir çâresiz, senden nasıl isterse, ben de öyle istiyorum. Zelîl bir günahkar, sana nasıl yalvarırsa, ben de öyle yalvarıyorum.
Yüce huzûrunda boynunu bükmüş, senin için gözlerinden yaşlar boşanan, senin uğrunda bütün varlığını zelîl eden, senin için burnunu topraklara sürten bir kulun sana nasıl duâ ederse, ben de öyle duâ ediyorum!
Ey Rabbim! Duâmı kabûl buyurmaktan beni mahrûm eyleme. Bana Raûf ve Rahîm ol! Ey istenilenlerin en hayırlısı ve verenlerin en keremlisi!..
Ben, sana her an muhtâcım. Senin ise, bana hiç ihtiyâcın yok. Sen, ancak yaratanım olarak beni bağışlar, affedersin YA RAB BU HASTAYA ACİL ŞİFA VER

güzel paylaşım teşekkür ederiz.

Yüce RABBİM bize dünyada da ahirettede iyilikler ver, bizi bağışla,
çünkü biz çok muhtacız.SEN ise herşeyin sahibisin.Şifa veren de
yalnız SENSİN .Ey RABBİMİZ şifa bekleyenlere şifa verecekte yine sensin…

Yüce Allahım bize ve şifa arayan herkese şifa versin , inşallah dualarımızı kabul etsin.Sevdiklerimize sağlık versin.Amin Yarabbim..

sevdiğim insan yıllardır hasta vucudunda kasılmalar oluyor ve çok fazla acı çekiyor vucudu kendı kendini yiyip bitiriyor fazla zamanı kalmadı ..hernefesimde dua ediyorum iyileşsin diye dua ararken burayı buldum ….allah rızası için sizde bir dua edin ….

edendende etmeyendende allah razı olsun…

s.a kardeslerim, yuce rabbim rahman ve rahim olan guzel allahim c.c kuluna dert vermisse sabrini olcer ayrica cektigimiz acilar gunahlarimiza dokulmesine vesiledir.Arsin ve herseye hakkim olan yuce mevlam hastalara sifa dertlilere deva versin, o merhametlilerin en merhametlisi bagislamasi bol olan rabbimdir, o esirgeyen koruyandir, adildir, ne guzel bir vekildir herseye kadirdir. Allah c.c insanlari hastalikla,maddiyatla,cocukla imtihan eder ve bu uc seyi her insan mutlaka yeryuzunde imthana tabi tutulacaktir, insallah sabredenlerden eyler bizi, amin.

Hasta olan babam için dua ediyorum. Kalp hastası. Allah rizası için dualarınızı eksik etmeyiniz ne olur. Bende herkes için dua edeceğim.

Benim canim Asya’m hasta, cok hasta. Anlam veremiyorum gunahsiz 6 aylik bir bebegin bu acilari cekmesini. Serum ignesinin acisini biz bile korkarak dusunurken bebegim ne yapsin? Hayir diyorum ama Hayrin boylesi olur mu? Bilmiyorum kufre mi gidiyorum ama cok canim yaniyor. Allah’a siginiyorum, siginmak zorundayim cunku sifa onda ama bir yandan da diyorum ki Allah bize aci vermek icin ona mi aci cektiriyor? Allah tum sifa bekleyenlere acil sifalar versin ama ozellikle gunahsiz sabilere sifa versin.

Allah’im onun ve tum gunahsiz sabilerin butun acisini al bana ver. Allah hepimizin yardimcisi olsun…

Acele etmediği müddetçe herbirinizin duasına icâbet olunur. Ancak şöyle diyerek acele eden var: “Ben Rabbime dua ettim duamı kabul etmedi.”
Hadis-i Şerif

allah hastalarınıza hastalıklarınıza şifa versin.

yegenim daha 3,5 aylık ve hasta agızdan beslenemiyor ameliyat olacak midesinden beslenecek ve doktorlar spastik özürlü diyorlar nolur kardeşler bu küçücük bebeğe sizde dua edin allah mutlaka birimizin duasını kabul eder allahım herkeze şifasını verir inşallah ve dualarımızı kabul eder inşallah allah herkezden razı olsun amin

ALLAH hastalarınza acil şifalar eylsin sizlere sabır versn

ArkadasLar Babam Çok Hasta ALLAH rızası İçin bir kere Şifa duası okuyun.

Arkadaşlar sevdiğim insan zor bir ameliyata girecek Allah rızası için şifa duası okuyun. Yarabbi sevdiğime şifa nasip et.

Dedem hastanede aci cekiyor nolur dedem icin Dua edin ilessin lütven Dua edin allah rizasi icin heran ölebilir bütün aylem agliyor nolur yardim edin

Dua için teşekkürler arkadaşlar benim kuzenim 15 yaşında ve bıçaklamışlar şuan hastahanede onun içinde bir dua okurmusunuz allah rızası için

selam,benim babamın hastalığıda çok ciddi babam içinde dua edermisiniz akciğer kanseri.hepinizden ALLAH razı olsun.

Allah bütün acil hastalara şifa versin inşalah

amin….

öncelikle Rabbim bütün hastalara şifalar versin.benim annemde als hastası Allah rızası için dua edermisiniz.ismi miyase Allah razı olsun…

allah hepinizden razı olsun herkezin hastasını acil şifalar dilerim

kardeşlerim babam kanser ona dua edermisiniz edenlerdende etmeyenlerdende allah razı olsun

selamun aleykum
kardeşler, ben sizin için ve hastalarınız için dua edicem hakk teala şafi esması ile mucib esması ile tecelli etsin hepinize ve yakınlarınıza acil ve hayırlı şifalar versin
dünyanızı ve ahiretinizi nuruyla aydınlatsın, üzerinizdeki maddi ve manevi azapları ebeden kaldırsın sizleri ve bizleri peygamber efendimiz s.a.v. ve veysel karani hazretlerinin şefaatine nail etsin.

Sizler de benim hayırlı bir evlilik yapabilmem için dua eder misiniz?allah razı olsun rabbim karşınıza çıkarsın amin

benim icin sifa duasi okurmusunuz canimdan cok sevdigim dedem icin durumu cok ciddi allah rizasi icin.tesekurler

NE ÇOK DUA BEKLEYEN VARMIŞ MEĞER..
ALLAH HEPSİNE ACİL ŞİFALAR VERSİN TÜM KALBİMLE DUA ETTİM CÜMLESİNE ŞİMDİ..
HASTALIK BAŞA GELMEYİNCE BİLMEZDİM..

BENİM DE 38 YAŞINDA ABLAM KANSER HASTASI OLDU..1,5 SENEDİR ÇEKİYOR…:(

İNTERNETTE DOLAŞIYORUM DUALAR BULUP OKUYORUM..İNŞALLAH TEZ ZAMANDA ABLAM DA ŞİFA BULUR..RABBİMDEN TEK İSTEĞİM BU..

BELKİ ABLAM İÇİN DE BURDA BİRİLERİ DUA EDER DE KABUL OLUR…

kardeslerım anneanem yogun bakımda ona dualarınızla yardım edersenız cok sevınırım lutfen allah rızası ıcın bunu yapın allah kabul etsın sımdıden…

ALLAH şifa versin duallarını kabul etsin

ben bir ablayım benim kardeşim hastanede yoğun bakım da yatıyor.makinaya bağlı makina olmassa yaşayamaz adi AHMET ENES ona dua ederseniz sevinirim

arkadaşlar benim de oldukça bulaşıcı dedikleri kötü bir hastalığım çıktı.nasıl bulaştığını bilmiyorum.ama çok derinden acılar çekiyorum ve ALLAHa sığınıyorum.kendimi çaresiz hissediyorum bazen.evlatlarım var ve şüphe içinde yaşıyorum acaba onlara dabulaştı mı diye .beni yiyip bitiren de bu.kendimi hiçe saydım ama onlar .EVLATLARIM için sizden dua bekliyorum.evlatlarıma bulaşmamış olsun diyorum devamlı.daha yeni öğrendim bu kadar bulaşıcı olduğunu.rabbim,,BANA TEMİZ AĞIZLA DUA EDİN demiş.ilk önce tövbe edip sonra dua etmeliyiz.rabbim bizi duaya çağırıyor.dua edelim .

Güzel paylaşımlarınızın devamını diliyorum.

kardeslerim kotu arzular ve istekler hayalindeyken bir musibete ugradim ne kadar kotu bor hayat surmusum bu musibetle anladim simdi bu msibetten kurtulup duzgun bir musluman olmam icin tedavi gormem gerekiyor bunun icin dogru boir tedavi merkezi bulup kurtulmam icin allah rizasi icin bana dua edin .

bir arkadaşım kuduz hastası ve artık tedavi için çok geç nolursunuz onun için en azından küçük bi dua edin

selamunaleyküm arkadaşlar,

Hasta babam için sizlerden dua bekliyorum.

allah razı olsun, allaha emanet olunuz..
Saygılar,

Halit KOÇYİĞİT

halam bağırsak kanseri onun için dua edermisiniz Allah rızası için
çnkü henüz çok genç :(

allahım bana yardım et inş iyileşirim

20 yıldır sedefle boğşuyorm büttn vucudum yara birde duanız bekliyorum yada hangi duayı okumalıyım

arkadaşlar ablam için lütfen dua edin. kendisi kanserle uğraşıyor. sizlerden ablam için dualarınızı eksik etmemenizi istiyorum. yüce Rabbim sizleri korusun

benimde oğlum bebeğim yavrum kaanım çok hasta ben her dua edişimde bütün hastalar için yüce RABBİM den şifa diliyorum ALLAH rızası için sizlerde öyle yapın bu dualara hepimizin çok ihtiyacı var yüce ALLAH cc.bütün dertlilere deva hastalara şifa borçlulara eda eylemeyi nasib eylesin ALLAH cc hepimizin yar ve yardımcımız olsun,,,,,,,,,

Allah ım bende sıkıntım için dua ararken geldim buraya ama gördümkü herkesin ne çok derdi var kendi derdimi unuttum valla yüce Rabbim buraya derdini döküp dua bekleyen herkesin duasını kabul etsin benimde sıkıntılarım var eski sağlığıma kavuşmam için lütfen bana bir dua edin napıcağımı şaşırdım o kadar dr a gittim ama geçmedi artık dr a bile gitmek istemiyorum

BENİM BABANNEM BÖBREK HASTASI BABANNEM İÇİNDE DUA EDERMİSİNİZ ALLAH ‘IM ŞİFA VERSİN BÜTÜN HASTALARA

babam kalp krizi geçirdi. ameliyat olacak. lütfen onun için de bir şifa duası okuyun…

benimde kıızm hasta onada dua edin alah rızası için

Bir Cevap Yazın

bu sitedeki herşey

"fayda" amacı taşımaktadır

lütfen katılın/anketler

iletişim

saliha_saracoglu[at]gmail.com

msn değildir!

fakat e-mailleriniz bana anında ulaşmaktadır.

RSS Son dakika haberleri

  • Murat Göğebakan vefat etti 31/07/2014
    Uzun süredir kanser tedavisi gören sanatçı Murat Göğebakan, tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti. Kanser tedavisi gören Murat Göğebakan, saat 08.45 sıralarında tedavi gördüğü Bağcılar'daki Medipol Üniversitesi Hastanesi'nde vefat etti. Yaklaşık 1 yıldır tedavi gören Göğebakan, son günler yoğun bakımda tutuluyordu. Göğebakan, akciğerindeki rah […]
  • Bugün gündemde neler var? 31/07/2014
    Cumhurbaşkanı adayı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Van Hastane Caddesi ile Mardin Karayolları Parkı yanında düzenlenen mitinglerde halka hitap edecek. (15.00-18.00-Van)-CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Nevşehir'in Avanos ve Yeşilgölcük belediyelerini ziyaret edecek, Niğde'de Kemerhisar Belediyesi'nin etkinliklerine katılacak. (12.15-17 […]
  • Aşırı sıcak, Erciyes'teki karları eritti 31/07/2014
    Kayseri'de zaman zaman 40 derecenin üzerinde çıkan sıcakların etkisiyle Erciyes Dağı'ndaki karlar tamamen eridi.Kentte bugün saat 06.00'da hava sıcaklığının 24, öğle saatlerinde 37-38 derece arasında olması, zaman zaman da 40 dereceyi bulması, Kayseri'nin simgesi Erciyes Dağı'nda tüm karları eritti. Geçen kayak sezonunda ilk kez aşır […]
  • Güney Kore’de iktidar partisi seçimleri kazandı 31/07/2014
    Güney Kore'de dün yapılan parlamento ara seçimleri iktidar partisinin tam zaferiyle sona erdi.İktidardaki Saenuri Partisi, muhalefetteki Adalet Partisi ve Demokrasi için Yeni Siyasi Birlik Partisi (NPAD)'nin katıldığı parlamento ara seçimlerini iktidar partisinin kazandığı bildirildi. Toplam 300 milletvekilinin bulunduğu Güney Kore Parlamentosu […]
  • Erzincan’da feci kaza: 2 ölü, 4 yaralı 31/07/2014
    Erzincan'da meydana gelen trafik kazasında 2 kişi hayatını kaybetti, biri ağır 4 kişi yaralandı.Kaza, saat 21.00 sıralarında, Erzincan'a 86 kilometre uzaklıkta bulunan Refahiye - İliç karayolunun 15. kilometresinde gerçekleşti. Uğur İnanç (23) idaresindeki 24 FE 806 plakalı otomobil, karşı yönden gelen Muharrem Calp (32) yönetimindeki ticari araç i […]

foto galeri

Slayt9

Slayt8

Slayt7

Slayt6

Slayt5

Diğer Fotoğraflar

  • 1,345,133
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 46 takipçiye katılın

