alem-i nur

hastanın iyileşmesi için dua

Posted on: 09/01/2007

Eshâb-ı kirâmın büyüklerinden Osman bin Huneyf bildiriyor: İyi olması için duâ istiyen bir âmâya, abdest alıp, iki rekât namaz kılmasını, sonra “Allahümme innî es’elüke ve eteveccehü ileyke bi-Nebiyyike Muhammedin Nebiyyirrahme, yâ Muhammed innî eteveccehü bike ilâ Rabbî fî hâcetî-hâzihî, li taktıye-li, Allahümme şeffi’hü fiyye(17) duâsını okumasını emretmiştir.

Eshâb-ı kirâm, bu duâyı hep okurdu. Bu duâda, dileğin kabûl edilmesi için, Muhammed aleyhisselâmı vesîle edilmektedir.

Bismillâhirrahmânirrahîm ve lâ-havle ve lâ-kuvvete illâ billâhil’ aliyyil’azîm. Duâsı da bütün hastalıklar için okunur. Derdlerden kurtulmak için ve murâda kavuşmak için beşyüz kerre okunur. Evvelinde ve âhirinde yüzer def’a salevât-ı şerîfe okuyup duâ etmelidir.

Hadîs-i şerîfde buyuruldu ki, “Bir hasta, ‘lâ ilâhe illâ ente sübhâneke innî küntü minezzâlimîn’ i (15)  kırk def’a okursa, şehîd olarak vefât eder. Şifâ bulursa, bütün günahları afv olur.”

Âişe vâlidemiz buyurdu ki, Resûlullahın bir yerinde ağrı olsa iki Kûl e’ûzü sûresini okuyup, mubârek avucuna üfler, elini ağrı olan yere sürerdi.

Bir gün iki gözü a’mâ bir kimse gelip, “yâ Resûlallah “sallallahü teâlâ aleyhi ve sellem” Allahü teâlâya duâ et, gözlerim açılsın,” dedi. Peygamberimiz, “Kusûrsuz bir abdest al! Sonra Yâ Rabbî! Sana yalvarıyorum. Sevgili Peygamberin Muhammed aleyhisselâmı araya koyarak, senden istiyorum. Ey çok sevdiğim Peygamberim Muhammed aleyhisselâm! Seni vesîle ederek, Rabbime yalvarıyorum.Senin hâtırın için kabûl etmesini istiyorum.Yâ Rabbî! Bu yüce Peygamberi bana şefâatcı eyle! Onun hurmetine duâmı kabûl et!” duâsını okumasını söyledi. Adam, abdest alıp duâ etti. Hemen gözleri açıldı. Bu duâyı Müslümanlar, her zaman okumuşlar ve maksadlarına kavuşmuşlardır.

21 Yanıt to "hastanın iyileşmesi için dua"

MASAALLAH SALIHA ABLA , NE DIYIM KI ASAGI YUKARI TUM YAPILCAK DUALARI OZETLEMISSINIZ … ALLAH RAZI OLSUN SIZDEN VE EMEGINIZDEN
INANIN COK BEGENDIM VE MEMNUN BILE OLDUM CALISMALARINIZDAN .

YOLUNUZ AYDINLIK OLSUN

saliha bala allah senden razı olsun çok saol….. geröekten çok güzel kendine çok iyi bak saliha abla ……nurten

ALLAH razı olsun

meraba ben cok hastayim derdim var sikintim uzuntum var kendimi cok kotu hissediyorum bana dua ederseniz cok iyi olur allahda size yardim eder insalah amin herkese butun muslumanlara

ya hastanın kendisi ağırsa durumu onun için başka bir kişinin yapması gereken dua nerede

sevdigim insan şuan hasta allah rızası için onun şifa bulması için dua eder misiniz lütfen

ALLAH ım SEN HATİCENİN VE DİĞER HASTALARIMIZIN HASTALIKLARINA ACİL ŞİFALAR VER YARABBİ PEYGAMBER EFENDİMİZ MUHAMMED MUSTAFA EFENDİMİZİN HATRI İÇİN ONA VE DİĞER HASTALARIMIZA ACİL ŞİFALAR VER YARABBİ YALVARIYORUM SANA ALLAH IM SENDEN BAŞKA KİMİMİZ VAR ALLAH IM SANA SONSUZ ŞÜKÜRLER OLSUN RABBİM.

allahım inşallah tüm hastalara şifa versin (amin)

ALLAHA İNANARAK DUA EDİN.ALLAH RAZI OLSUN

benim babamda kanser hastası.çaresizlikten birkaç ay önce babamın hastalığını araştırırken kenzül arş duasının hikmetini faziletlerini okudum hep.ve Allaha inandığımdan ötürü babamı iyileştireceğinede inandım ben..bu duayı babamın cebine muska gibi iğneledik ve annem ara ara uyurken üzerine okuyor.hasta üzerine okunması iyiymiş.üzerinde taşınmasıdaa… tabiki hastanında inanması gerekiyor bu dua ile iyileşiceğine..babamda inandı ve üzerinden hiç çıkarmıyor .. kötü huylu akcciğer kanseri olmasına rağmen Allaha şükür kemoterapi haricinde hastalığını yeşilçay,nar ve en önemlisi kefir ile destekliyoruz ve ben bu duayada inanıyorum babam hala bizimle.. aranızda belki akciğer kanseri hastası yakını olanlar vardır diye yazdım tabi bunları nar ve yeşilçayı herkes bilir.ama kefir en önemlisi.hastanın kan değerlerini düşürmesini ,hasta olmasını engelliyo ve hücrelerini yeniliyor.bilginize..inş. atlatıcaz yenicez bu illet hastalığı.. Allah herkesin derdine derman versin inşallah

ALLAH RAZI OLSUN…

Mrb benim dedem hasta ameliyat olcak lütfen dualarınızı bizden esirgemeyin dedem için dua dedem için dua edenlerden allah razı olsun ne muradı warsa versin lütfen dua edin acil sifalar bulsun :(

CENAB’I ALLAH razı olsun.Emeğinize sağlık.iyi ki varsınız…

Allah hasta olan herkese sifa versin insaallah.. umudunuzu kesmeyin inancla dua edin Allah suphesiz mutlak dermanini verir.

Yogun bakımda olan Abi’m için dua edin lütfen ALLAH sizden razı olsun..

allah sizden razı olsun

ALLAH TÜM DERTLİLERE DEVA …HASTALARA ŞİFA VERSİN İNŞALLAH .

1bucuk yasindaki kızm elanur hasta ilik nakli olcak dualarinzi esirgmyn.allah razi olsn

benim bir arkadaşım çok hasta,sinsi ilerlemiş derecede kanser daha 24 yaşında tüm vicudunu kaplamış,dr 6 ay ömür vermiş,durumu çok kötü,nasıl bir dua paylaşalım,dualarınızı bekliyoruz,saygılar

benim babamda mide kanseriyle savaşıyor şuanda sorunumuz iştah ben yeterince dua etmeye çalışıyorum zamanını ayırıp 1 duada o okuyabilecek olan varsa Allah razı olsun

selamün aleyküm benım kuzenım cok hasta 15 yasında sspe hastası birden bire yatağa mahkum oldu tedavisi yok çok az kışı iyi olmş o da kendiliğinden olan bir şey lütfen ona dua edin Allah razı olsun

Bir Cevap Yazın

bu sitedeki herşey

"fayda" amacı taşımaktadır

lütfen katılın/anketler

iletişim

saliha_saracoglu[at]gmail.com

msn değildir!

fakat e-mailleriniz bana anında ulaşmaktadır.

RSS Son dakika haberleri

  • Apronda tehlikeli kovalamaca 24/04/2014
    Atatürk Havalimanı apronunda, Afrikalı bir yolcu, piste paralel uzanan ve "taksi" tabir edilen yola çıktı.Uçaktan indiği tahmin edilen Afrikalı yolcu, taksi yolunda hareket halinde bulunan uçağın altına girmeden, yer hizmetleri servisi çalışanları tarafından durdurularak, polise teslim edildi. Polis, daha sonra kaçak yolcuyu Türk Hava Yolları' […]
  • Gül ve Erdoğan biraraya geldi 24/04/2014
    Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ı kabul etti. Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde AK Parti'nin adayının kim olacağı konusunun masaya yatırıldığı öğrenilen görüşme, Çankaya Köşkü'nde basına kapalı olarak yapıldı.Yaklaşık 45 dakika süren görüşmenin ardından bir açıklama yapılmazken, Başbakan Erdoğan bu görüşmede Cumhurbaşkanl […]
  • Bursa'da 87 polisin daha görev yerleri değiştirildi 24/04/2014
    Bursa'da, 17 Aralık'taki yolsuzluk operasyonu sonrası İl Emniyet Müdürlüğü'ndeki görev değişiklikleri devam ediyor. Asayiş, Terörle Mücadele ile Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele şube müdürlüklerinde görevli 87 polis memurunun daha görev yeri değiştirildi.Bursa Emniyet Müdürü Ali Osman Kahya'nın, 17 Aralık operasyonu ardından, göre […]
  • 57'nci Alay şehitleri anıldı 24/04/2014
    Çanakkale Kara Savaşları'nın 99'uncu yıldönümü törenleri kapsamında 57'nci Alay'da da tören düzenlendi.Törene, Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, Çanakkale Valisi Ahmet Çınar, 1'inci Ordu Komutanı Orgeneral Ahmet Turmuş, Yeni Zelanda Genel Valisi Jerry Mateparae ile Avustralya Gazi İşleri Bakanı Michael Ronaldson ve çok sayıda izci k […]
  • Yayladağı'na 2 top mermisi düştü 24/04/2014
    Suriye'den atılan 2 top mermisi Hatay'ın Yayladağı İlçesi'ne düştü.Suriye'nin Keseb Bölgesi'nde rejim askerleri ve muhalifler arasında devam eden çatışmalar sırasında Yayladağı İlçesi'nin Kösrelik Mahallesi'ne 2 top mermisi düştü. Olay yerine jandarma ekipleri sevk edilirken, mermilerin kırsala düştüğü, can ve mal kaybı olm […]

foto galeri

Slayt9

Slayt8

Slayt7

Slayt6

Slayt5

Diğer Fotoğraflar

  • 1,309,774
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 45 takipçiye katılın

